Fagforbundet namdalseid

Fagforeningas forside arkiv

Informasjon fra Fagforbundet Trøndelag om koronaviruset

Fagforbundet Trøndelag holder kontorene stengt inntil videre, for å bidra til å begrense smitteomfanget av koronaviruset.

Råd om forholdsregler knyttet til koronaviruset

Som kjent registreres nå daglig nye tilfeller av personer i Norge som er smittet av koronavirus. Helsedirektoratet regner nå med at en høy andel av befolkningen i Norge vil bli smittet. Det er viktig å unngå en situasjon der omfanget av smitte og sykelighet overstiger helsetjenestens evne til å håndtere situasjonen. Derfor er helsemyndighetenes intensjon at smittespredningen i befolkningen skal utvikle seg så langsomt som mulig.

Tariffkrav fra Trøndelag

Det har vært avholdt tariffkonferanse 22.-23. oktober og følgende krav ble vedtatt:

Kirkevalg 2019

Som den største fagorganisasjonen i Den norske kirke, ønsker Fagforbundet å bidra til at Den norske kirkes medlemmer skal kunne ta kvalifiserte valg. Derfor har vi lagd noen spørsmål om tema vi mener blir viktig i utformingen av Den norske kirke videre.

Det første ordinære Regionsmøte er over

Det første ordinære årsmøte i Fagforbundet Trøndelag er over. To dager fyllt med politikk og årsmøtesaker, der det også ble valgt en ny ledelse, nytt styre og nye utvalg.

Fagdag om mobbing blant barn og unge, 16. og 17. oktober

Fagforbundet Trøndelag Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst inviterer til: Fagdag om mobbing blant barn og unge.